Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies
zamknij to powiadomienie
strona główna      mapa strony      kontakt
POLITYKA JAKOŚCI PN - EN ISO 9001:2009

Mieleszyn, dnia 29.04.2014





Polityka Jakości

PN-EN ISO 9001:2009


Priorytetowym celem firmy MENOS Sp. z o.o. z siedzibą w Mieleszynie jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości produkcji i sprzedaży opakowań z tektury oraz profesjonalnego doradztwa w zakresie technologii wytwarzania.
 
Dążeniem firmy Menos Sp. z o.o. z zakresie Polityki Jakości wśród obecnych i potencjalnych klientów jest ugruntowanie mocnej pozycji na rynku, pewnego partnera handlowego dbającego o swoich Klientów. Wśród firm konkurencyjnych chcemy być zawsze w czołówce, mając tym samym opinię wyspecjalizowanego dostawcy.
 
Utrzymanie odpowiedniej jakości produkcji i usług oraz wprowadzenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 pozwoli Prezesowi Zarządu kierować firmą w nowoczesny sposób, konkurować z firmami działającymi na rynku krajowym i zagranicznym, pozwoli także spełniać wszystkie inne stawiane cele do realizacji.
 
Naszym celem jest :
  • osiąganie zadowolenia Klientów i zdobycie ich trwałego zaufania,
  • produkowanie i sprzedaż wyrobów oraz świadczenie usług wysokojakościowych,
  • spełniających wymagania Klientów,
  • stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
  • ciągłe umacnianie pozycji na rynku,
  • zwiększenie konkurencyjności,
  • zwiększenie wyniku finansowego.
 
Założone cele osiągamy poprzez:
  • spełnienie wymagań prawnych i innych wymagań,
  • sprawną i terminową realizację zamówień,
  • fachową i rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu,
  • poprawę organizacji pracy,
  • badanie satysfakcji i poziomu zadowolenia Klientów.
 
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Prezesa Zarządu i pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN – EN ISO 9001:2009.
 
Tak postawioną Politykę Jakości będę realizować wspólnie z pracownikami, dbając o jej aktualność.

 

kliknij aby powiekszyć


strona główna      mapa strony      kontakt      do góry
© 2005 - 2017 menos.net.plpolityka plików cookies
All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie Projektowanie stron www MSprojekt Limanowa